Om os

Haderslev Marineforenings Bestyrelse

Ankerposten:

(med aktivitetsliste for kvartalet)

Stig E.G. Winther

Poul Emil Schmidt

Proviantmester

Per Koustrup

Slop bestyrer

Carl-Erik Knudsen

Kasserer

Harry Madsen

Næstformand

Egon Selch

Leif Bruun Eriksen

Suppeant

Johan Peter Orbesen

Vagn Christensen

Suppleant

Lisbeth Schmidt Formand

Støtteforeningen

Kontakt til Haderslev Marineforening sker gennem vores formand:

Stig Winther

tlf. 50 93 39 49

email: secwinther@gmail.com

FORMANDENS VELKOMST TIL NYE MEDLEMMER

På afdelingens vegne er det med stor glæde at byde dig hjertelig velkommen i Marineforeningen.

Jeg skal nu påhæfte dig vort gamle emblem og du skal vide, at dannebrog symboliserer vort gamle DANMARK.

Dernæst vil du se ankeret, der symboliserer vort Søværn, det store "M" står for Marineforeningen, og kronen derover vor respekt for Kongehuset

Det hele er omkranset af en gylden tovværkskrans, der fortæller om vort kammeratskab.

Damer såvel som Herre kan blivemedlem af Haderslev Marineforening. Haderslev Marine forening er en social forening. Nogle af medlemmener har været indkaldt til Søværnet andre har været indkaldt til Hæren eller Luftvåbnet og så er der nogle der ikke har forbindelser til militærer enheder, men er blevet medlemmer fordi de interessere sig for Haderslev by og Havn. Medlemmerne mødes , hvis de har tid lørdag formiddag til en kop kaffe eller the. Der bliver holdt sammenkomster med spisning og underholdning.

Så hvis du har lyst til social samværd, så kig ned en lørdag formiddag.

Div. Historiske artikler: